Povestea si Viziunea Pro-X
Este binecunoscut faptul că nu există, până la acest moment, o rețetă consacrată a succesului. Acesta este, în fapt, o consecință firească a însumării unor factori precum: perspectivă, inițiativă, muncă, atitudine pozitivă, o doză importantă de noroc și, nu în ultimul rând, optimism.
Proiectul Pro-X a luat naștere în anul 2005 din inițiativa unui om care a crezut cu încăpățânare că mediul de afaceri din țara noastră, îndelung contestat, poate fi unul propice dezvoltării unui business de mare anvergură.
Încă de la început, Pro-X avea să cuprindă o gamă completă de produse pentru cosmetică și întreținere auto, fabricate în România, împărțite în patru categorii: ProVision – produse pentru întreținerea suprafețelor vitrate interior/exterior, ce promovează vizibilitate și siguranță la volan, ProWash – detergenți și produse pentru spălătorii auto, ProCare – cosmetice auto pentru pasionații de detailing și ProPower – fluide tehnice, antigel, apă demineralizată, etc.
Primul catalog de produse Pro-X (scanare din arhiva)
Primul catalog de produse Pro-X (scanare din arhiva)
Pro-X este expert în vizibilitate, siguranță și confort la volan de peste 10 ani
Preocupați fiind de siguranța în trafic, am considerat de maximă prioritate eliminarea problemelor asociate cu vizibilitatea redusă la volan, în condiții nefavorabile. Astfel, sub sloganul “În timpuri ca acestea, vizibilitatea este totul”, Pro-X a lansat, pentru început, o gamă de patru produse, ce îmbunătățesc considerabil VIZIBILITATEA la volan, conferă SIGURANȚĂ în trafic și CONFORT șoferului, dându-i astfel posibilitatea de a conduce mai relaxat.
Astăzi, producem o serie complexă de peste 60 de produse (premieră în Europa de Est) ce se exportă în 8 țări și are în România o piață stabilă, fiindu-i recunoscut statutul de lider național în domeniul produselor de cosmetică și întreținere auto.
Am acceptat aceasta provocare, la inceput cu entuziasm, mai târziu cu responsabilitate, fiind preocupați în permanență de modul în care produsele noastre răspund interesului unui număr atât de mare de beneficiari.
Cosmetice auto
Am fost din start o sursă de inspirație pentru competitorii noștri, care au încercat să ne copieze, reușind uneori, din punct de vedere al mesajului; calitatea și diversitatea nereușind să le aducă la standardele impuse de noi.
Noi nu doar producem și comercializăm produse pentru cosmetică și întreținere auto! Ne place să credem că putem influența și de ce nu, chiar schimba atitudinea conducătorilor auto, arătându-le că detaliile pot face diferența.